2014. április 22., kedd

Negyvenötödik rész - "Veled még olyan egyszerűen szép..."

Még egy jó darabig feküdtünk egymás karjaiban, majd végül feltápászkodtam és menni akartam zuhanyozni.
- Nem mehetsz. – kapta el a kezem és visszahúzott. Folyamatosan az ajtóig hátrálva követett miközben puszikat nyomtam a szájára.
- Engedj el, Styles! – kuncogtam.
- Hülye lennék. – adott újabb szájra puszit, vicces volt ahogy a szobát a halk cuppogásunk töltötte be szánk újbóli találkozásának köszönhetően.Végül csak sikerült elszakadnom tőle és leslisszolnom a fürdőszobába. Gyorsan lekaptam magamról a ruháimat és beálltam a forró víz alá.  Pár percen belül nyílott a zuhanykabin ajtaja és fujtatva pillantottam hátra a vállam felett.
- Ha nem mész ki két percen belül megverlek.
- Nézd már milyen kis harciasak lettünk. – vigyorgott rám pimaszul miközben tekintete végigszaladt rajtam.
- Harry, menj ki. – emeltem fel a hangom.
Továbbra sem foglalkozott velem, inkább bezárta maga mögött a zuhanykabin ajtaját és magához húzott hátulról.  Szemeimet összeszorítva rezzentem össze, ahogy meztelen testünk összesimult.  Ajkai rövid időn belül nyakamra tapadtak és egy számára tetsző pontot kezdett el kínozni. Ennek következtében egy halk nyögés szakadt ki a számból, nyakamnál pedig éreztem, ahogy elmosolyodik. Fújtatva kaptam az újonnan szerzett „sebemhez”miközben felé fordultam.
- Ezt muszáj volt?
- Ühüm, így mindenki tudja, hogy hozzám tartozol. – vigyorgott pimaszul, majd újra magához rántott és az ajkaimra tapadt.
Kezeimet nyakánál kulcsoltam össze, ezzel sikerült belőle is egy apró nyögést kicsalnom, ugyanis megint csak összesimult meztelen testünk.  Az amúgy is forró hangulatunkat csak fokozta a folyamatosan csurgó meleg víz, a kabin övege már teljesen be volt párásodva.  Szenvedélyes csókunk közben eleinte fenekemet markolászta, majd combom alá nyúlt és ösztönzött, hogy kulcsoljam a lábaimat a dereka köré. Hátam a hideg csempének ütközött miközben ujjai izgatni kezdtek odalent. Jóleső sóhajokkal harapdáltam a nyakát majd körmeimet is megérezhette a hátán amikor hirtelen belém hatolt. Megmondom az őszintét, sosem csináltam még zuhanykabinban, de kb. amilyen abszurd volt az egész annyira élveztem. Lökései egyre mélyebbek és intenzívebbek lettek míg végül nagyot nyögve nem élvezett belém, ez engem is szinte rögtön a csúcsig repített…
Harry egy édes mosollyal tett le a földre én pedig szorosan hozzábújva fúrtam fejemet a nyakába.
- Máskor is együtt kéne zuhanyozni, még a vizet is megspórolnánk.
- Hülye vagy. –ráztam a fejem nevetve, majd kiléptem a zuhanyzóból és egy törölközőt tekerve mentem fel a szobába.
Még mielőtt utánam jött volna felvettem az ágyra dobott pólóját egy bugyival és a vizes hajamat kezdtem rázogatni a törölközővel.
- Jól áll rajtad a pólóm. – mosolyodott el mikor feljött és egy gyors csók után bedőlt az ágyba.
Körülbelül még a fél éjszakát átbeszélgettük és csókolóztuk, akárhogy is nyaggatott, hogy hajnalban kelek nem akartam elaludni.  Örültem, hogy vele lehetek. Persze ezt reggel már nem láttam olyan mókásnak mikor Harry ébresztett.
- Tudom, hogy álmos vagy baby, de muszáj kelned, mert lekésed a gépet. – motyogott a fülembe miközben folyamatosan apró puszikkal szórta tele az arcom.
- 5 perc. – fúrtam a fejem a párnába.
- Taty, megint vissza fogsz aludni, hajrá. Kelj fel! – rántotta le rólam a takarómat én pedig fintorogva nyitottam ki a szemeimet.
- Ne nézz rám ilyen csúnyán, pár órán belül már otthon lehetsz végre, gondold el milyen régóta vágysz erre. - adott apró csókot.
- De te hiányozni fogsz.  – túrtam bele a hajába.
- Te is nekem.
Végül nagy nehezen csak sikerült felkelnem és lustaságomnak köszönhetően igencsak kapkodhattam. Feldobtam egy gyors szokásos sminket ami csak szemceruzából és szempillaspirálból állt egy kis alapozóval.  A hajamat lófarokba kötöttem, mivel nem volt időm többre és rohantam is a szobámba vissza. Harry már az ágyon ülve készen várt, és vigyorogva nézte végig míg felöltözök.  Egy gyors köszönés Blairtől, és már indultunk is.

A reptéren leadtam a csomagomat majd pár hosszú csók és édes szavak után elbúcsúztam Harrytől.  Egymás lelkére kötöttük, hogy normálisan fogunk viselkedni és hogy hívni fogjuk egymást.
- Szeretlek. – fogtam meg végül mind a kezét egy hosszú csókkal ami között elmotyogott egy alig érthető "én is"-t és már rohantam is a perceken belül induló gépemre.
Annyira izgatott voltam, szerintem a teljes repülőutat sikerült végigmosolyognom.  Igaz mi miatt is lennék szomorú? Van egy barátom, akit mindennél jobban szeretek és ő viszont, valamint épp úton vagyok a családomhoz, a barátimhoz a a szeretet ünnepére. Mondtam már, hogy imádom a decembert?
A reptéren meglepetésemre anyán és apán kívül több kamerázó férfi is várt. Persze ez itthon szerencsémre nem olyan durva mint kint. Végre magyar szavakat látok és olvasok, mennyire hiányzott minden.  Miután jól megölelgettek a szüleim a riporterek felé fordultam, ugyanis végig annyira szimpatikusan viselkedtek, hogy nem lett volna szívem csak pofátlanul elmenni. Példát vehetne róluk a TmZ…
Anyukámék megvárták, míg ledarálok pár kérdést majd indultunk is haza. Annyira jó volt végre belépni a régi már jól megszokott házunkba. Itt nőttem fel, a szobámban pedig nem változott semmi.

**
Az ünnepek alatt és igazából az egész itthon töltött időmön csodálatosan éreztem magam, mondhatni feltöltődtem.  Harryvel nagyjából minden nap beszéltünk telefonon, vagy skype-on.  A napjaim nagy részét pedig a családommal és a barátaimmal töltöttem. Buliztam is párat szokásomhoz híven és bepótoltuk pár középiskolás barátnőmmel az elvesztett időket. Igazából nem haragudtam rájuk amiért nem kerestek, néha még magam sem tudtam az utóbbi időben hogy melyik kontinensen ébredek épp, így nehéz lett volna.
31.-én délben pedig már a londoni repülőtéren szállt le a gépem. Szokásomhoz hűen első utam egy Starbuckshoz vezetett majd hazaindultam. Mivel eléggé elnyomott az út küldtem egy sms-t Harrynek és ledőltem aludni picit.

itthon vagyok, minden oké : ) most alszom egyet aztán sietek hozzád, szeretlek xx Taty

Mivel már minél hamarabb szerettem volna látni, csak beledobáltam az este bulira készített cuccaimat egy táskába és indultam is hozzá.  Izgatottan nyomtam meg a csengőt, ő pedig szinte rögtön beengedett és már a bejárati ajtóban várt rám.  Szokásához hűen istenien nézett ki, csak egy egyszerű sötétszürke melegítőt viselt egy fekete pólóval, és a már jól megszokott fejpánttal a hajában. Sexy volt.

- Hello szépségem. – húzódtak ajkai édes félmosolyra én pedig a táskámat a földre dobva ugrottam a karjaiba.
Felnevetett hevességemen és körbefordult velem párszor a tengelye körül miközben én beszívtam a jól ismert szívdöglesztő illatát.
- Már hiányzott, hogy a nyakamba szuszogj. – kuncogott és bearaszolt velem a házba a lábával belökve az ajtót.
- Csak ez hiányzott?
- Jaj, hiányoztál baby, tudod jól.
- Te is nekem, Styles! – haraptam rá a számra majd további szavak helyett inkább megcsókoltam.
Hevesen kapott ajkaim után, hogy elmélyíthesse amúgy sem túl lassú csókunkat. Nyelve már rutinszerűen furakodott át az enyémhez és hívta azt szenvedélyes táncra, miközben kezei fenekemet simogatták és markolászták. Valahogy megszoktam már, hogy örökösen ezt csinálja mindenhol és őszintén szólva tetszett.
- Mesélj, milyen volt otthon? – kulcsolta össze kezeinket és húzott maga után a konyhába ahol a hatalmas pizzára rögtön felcsillant a szemem- Csak nem éhes vagy? – nevetett reakciómon.
- Utoljára 6-kor ettem Magyarországon. Most pedig 3 óra van és Londonban vagyok. Azt hiszem érzed a különbséget.  – ültem le az egyik székre és vetettem rá magam egy szelet pizzára.
Miközben ettünk elmeséltem neki pár dolgot, amiket persze a telefonba már hallott egyszer, de most is szívesen hallgatta. Jó volt otthon, de most annyira örülhetek, hogy itt lehetek vele. Már úgy a szívemhez nőtt, el sem tudnám képzelni az életemet nélküle.
- Hova megyünk este?
- Nick szervezett egy bulit, ott lesz a banda egy része is meg csomó ismerősöm, de Blairt is meghívtam, gondoltam akkor már ünnepeljünk együtt. És képzeld még Liam is ott lesz az új barátnőjével.
- Barátnője van? – lepődtem meg.
- Igen, igazából még én sem ismerem, de kíváncsi vagyok rá. És Niall is randizgat, úgyhogy a One Direction szívei elkeltek. – morzsolt el egy könnycseppet amin felnevettem.
A koszos tányérokat végül a mosogatógépbe pakoltam és az ölében foglaltam helyet.
- Csajoztál míg otthon voltam? – fogtam vigyorogva két kezem közé az arcát.
- Aha.  Jó kis szép mellű, kerek popsis lánykák.. hmm ha tudnád. – húzódtak ajkai győztes mosolyra.
- Oké. – sértődtem meg szinte rögtön és fel is állva az öléből indultam fel az emeletre.
Levetettem magam a hatalmas ágyára és a tv-t kezdtem nyomogni. Pár percen belül persze utánam is jött és felém könyökölt. Továbbra is rezzenéstelen arccal meredtem a képernyőre, amin felnevetett.
- Durcikirálynő. – fúrta arcát a nyakamba, kezeit pedig a derekamra csúsztatva húzott magához – Úgyse bírod ki, hogy 5 percnél tovább csendben maradj. Ismerlek már, baby.
Persze már láttam rajta, hogy majd meg pukkad amiért semmire nem reagálok, csak meredek a tv képernyőjére, amin valami buta műsor ment.  Igazából már alig bírtam megállni, hogy ne röhögjek a képébe ahogy szenved.
- Taty most komolyan, anya és Gemma volt az egyetlen nő akivel találkoztam. Meg amúgy is nem létezik nálad szebb és kerekebb popsi tulajdonos a földön.
Ennél a mondatánál már nem bírtam ki és akármennyire is vissza akartam tartani egy nevetséges mosoly került az arcomra.
- Ilyenkor bezzeg rögtön vigyorogsz. – rázta a fejét, belőlem meg már szinte rögtön kitört a hatalmas nevetés.
Jókedvem igencsak ragadós volt, így hamarosan már egymáson röhögtünk egyre jobban, már szinte fájt a hasam a nevetéstől.  Hihetetlen, hogy néha már az mennyi örömet okoz, ha együtt lehetünk. Nem még ha
elkezdjük egymást cukkolni.
- Készülni kéne, már 8 óra. – keltem ki a karjaiból fél órán belül.
- Mindjárt. - rántott vissza és rögtön ajkaim után kapva adott hosszú csókot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése