2013. november 5., kedd

Díj

Köszönöm szépen a díjat Nadia Elson-nak. :)


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.

(Kicsit csalok bocsi :D )

#1.Írj magadról 11 dolgot.
- Már több mint 5 éve blogolok.
- Eleinte egyáltalán nem szerettem sem Justint, sem Harryt, sosem gondoltam volna, hogy egyszer így hozza a sors, hogy róluk írok.
- Nagyon sokféle zenét szeretek, nem tudnám kategorizálni.
- A környezetemben senki nem tudja, hogy fanfiction-t írok, mondhatni néha ide menekülök a gondok elől.
- Régen SP rajongó voltam.
- Imádok bulizni, ilyen szempontból nem áll tőlem távol Tatjana. :D
- Sok barátom van.
- Beszédes vagyok, néha túlságosan is.
- Nem tudok túllépni már egy fiún több mint egy éve..
- Néha egy zenével előjön nálam rengeteg emlék.
- Gyakran lusta vagyok leülni írni, de ha elkap az ihlet több részt is megírok egyszerre. :)

#2.Válaszolj 11 kérdésre
Mi az amire most leginkább vágysz?
Szerelemre.
Szerinted mi a legfontosabb egy kapcsolatban?
A bizalom és a tisztelet. 
Voltál már olyan helyzetben, hogy abba akartad hagyni az írást?
Visszajelzések és időhiány miatt többször is, igen.
Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Megesik, mikor kapcsolódik valami az adott részhez, viszont van, hogy kifejezetten zavar.
Te örülnél, ha Magyarországon is ünnepelnék a Halloween-t?
Egyre inkább beszivárog ide is, és szórakoztatónak tartom, szóval persze. 
Kinek a szerepébe bújnál a történetedbe és miért?
Nyilván a főszereplő lányba, ki ne lenne szívesen Justinnal és Harryvel is? :D
Szerelmes vagy most?
Igen!
Hiszel a sorsban?
Hiszek, viszont a véletlenekben nem.
Mi a legfélelmetesebb film, amit utoljára láttál?
Soha nem nézek félelmetes filmet, utálom a horrort szóval nem volt ilyen. :D
Sok ember van, akiben megbízol?
Mondhatjuk, hogy igen.
Sok blogot olvasol?
Igen, szeretem olvasni mások alkotásait. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése